Direktlänk till inlägg 27 mars 2014

Kolla bloggen regler!

Av Izabelle♥ - 27 mars 2014 10:15

Tjena tjena! 

 

Nu äre torsdag o dags för inlägget som det står reglerna om för Kolla Bloggen!

1. Gilla detta inlägg.

2. Dela min blogg på t.ex fejsbuck, instagram, VideoFyMe eller helt enkelt din egen blogg.

3. Kommentera: Jag är med!

 

Jag kommer att lotta ut en blogg vinnare varje tisdag så läggs inlägget ut på onsdag och inlägget om reglerna varje torsdag. Så glöm inte att vara med!

ps. Jag kollar så att du följt reglerna, om inte, så tas din blogg bort från tävlingen.

Baj Baj Blåbärspaj! ♥

 
 
Matilda

Matilda

28 mars 2014 22:03

Jag är såklart med:)♥♥♥

http://matildasfotoo.blogg.se

Izabelle♥

28 mars 2014 22:11

Vad bra! ♥♥ :)

 
Georgia

Georgia

1 april 2014 11:07

Jag är meddddd!!!<3 hinner jag???
http://georgia7.bloggplatsen.se/

http://georgia7.bloggplatsen.se

Izabelle♥

1 april 2014 16:59

Självklart!
Valet eller vad man ska kalla det hålls kl 5! om 2 minuter asså :)

 
Majalito

Majalito

1 april 2014 19:44

jag är med! :D

http://majalito.bloggplatsen.se

Izabelle♥

1 april 2014 21:36

Vad trevligt! Jag anmäler dej till nästa vecka!

 
Ella

Ella

1 april 2014 20:47

Jag är med! Alltså till nästa vecka för jag hann ju inte xD
Jag kommer dela din blogg i morgon i ett inlägg på mig blogg.
Är det okej? Hoppas det ^-^

http://www.kawaiinekoanime.bloggplatsen.se

Izabelle♥

1 april 2014 21:37

Helt okej! Blir bara trevligare ju fler det är! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Izabelle♥ - 6 april 2014 17:10

Hej!   Kanske (förmodligen) så ska jag åka o hälsa på mina kompisar Emmie o Michis skola på tisdag! Det ska bli as-kul! Detta var bara en liten kort uppdatering innan en liten större uppdatering som förhoppningsvis kommer ut lite senare.  B...

Av Izabelle♥ - 4 april 2014 20:04

Hellu!   Våren är typ snart här! Och efter våren kommer ju sommaren! Så, jag har redan börjat förbereda mej med kjolar, klänningar, shorts, hattar, solisar, bikinis o tunna tröjor. Åhhhh! Jag älskar sommaren! Det är så enkelt att välja kläder d...

Av Izabelle♥ - 3 april 2014 10:15

Tjena tjena!    Nu äre torsdag o dags för inlägget som det står reglerna om för Kolla Bloggen! 1. Gilla detta inlägg. 2. Dela min blogg på t.ex fejsbuck, instagram, VideoFyMe eller helt enkelt din egen blogg. 3. Kommentera: Jag är med!   ...

Av Izabelle♥ - 2 april 2014 20:14

Hej!   Kolla Bloggen vinnaren är bamp...bamp...bamp...Georgia!  Hennes blogg är as-grym och jag önskar o ber till er att gå in på hennes vackra fina blogg!   Den är helt fab! Här kommer lite bilder på hennes fina blogg!         Här ä...

Av Izabelle♥ - 1 april 2014 18:12

Svampbob: Patrick, du är ett geni!Patrick: Jag blir kallad det ofta.Svampbob: vadå? Geni?Patrick: Nej, Patrick. ...

Presentation


Tjena! Izzan här! Jag kommer att skriva om träning, min vardag recept o skönhetssaker o.s.v. Hoppas Ni Gillar Den! ♥

Fråga mig

7 besvarade frågor

Sök i bloggen

Muspekare

Rainbow Pinwheel Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards